Höstuppdatering

Så har det gått ett tag sen jag postade sist. Det har såklart hänt massvis med saker. Jag har flyttat. Fortfarande är jag inneboende, fast inte hos syrran längre. Jag ville inte belasta familjen för länge, det kändes inte bra. Nu bor jag hos en kompis som har ett extra rum som jag får hyra. Det är fortfarande inte den ultimata boendeformen, men jag är nöjd.
Skolan har börjat. Det är spännande, och alla klasskamrater är supertrevliga. Ett av dom intressantaste ämnena denna terminen är danska. Det är faktiskt ett ganska lätt språk, och likt svenskan. Fast deras räknesätt är ju lite småsvårt. Man får tänka efter lite.

Jag har inte fått träffat min nätdejt än. Men vi har sagt att vi tar det med ro, och det som blir av det får vi se. Jag har inte brottom med något nytt just nu, men samtidigt vore det ju trevligt och mysigt med någon att tycka om. Men det som blir det blir.

Nu ska jag göra lite skolarbete.

Over and Out.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits