Promenad, frisk luft och god vänskap :)

Nu har jag hittat en promenad-rutt som känns aldeles perfekt. Det blir nog den rundan varje dag. Där är väldigt mycket grönområden, och träden blommar. Det är väldigt vackert nu på våren/sommaren. Det mesta känns ok just nu. Det är inte 100% bra än, men man börjar vänja sig vid att vara singel. Det går an, men med facit i hand så hade jag velat ha någon att ha det mysigt med. Hade jag vetat tidigare hur man vårdar ett förhållande så hade jag och Linda haft det där mysiga nu. Det är ju fortfarande henne som jag vill dela mitt liv med. Det är svårt att bara lämna det bakom sig. Men samtidigt vill jag så gärna se frammåt. Jag börjar ju förstå att hon vill inte med mig, så tanken på ett nytt förhållande börjar väckas till liv. Men kanske inte just nu. Det kan vara bra för mig att vara singel ett tag och få en chans att bygga upp något aldeles eget. Ni som läser märker säkert hur grymmt osäker jag är på det området.
Mitt jobb, dvs företaget börjar se ljusare dagar. Det känns skitbra, dom som känner mig vet vad det handlar om. Det är för avslöjande vem jag är om jag går ut med det här. Jag vill vara ganska anonym.
Sen så har jag fått ett extrajobb som försäljare. Det ska bli riktigt spännande. Jag börjar där på onsdag. Vilket påminner mig att jag måste verkligen plugga in produkten jag ska sälja. Det kan vara en liten boost för självförtroendet att gå in i ett sånt jobb.
Jag ska eventuellt träffa min vänninna på fredag. Hon som jag känt sedan tonåren men inte träffat sen dess heller. Jag har skrivit om henne tidigare här i bloggen. Det ska bli kul. Hon har utryckt att hon gärna vill hjälpa mig bli människa igen, och hon är väldigt förstående för min situation. Jag är väldigt glad att jag fått kontakt med henne igen.
Nu ska jag meditera en stund innan jag lägger mig. Over and out...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits