Just nu mår jag bra.

Jag tackar gud för mina vänner. Henke var vänlig att ta emot mig ikväll. Jag sa inte så mycket när jag var där. Vi såg mest på TV, men sällskapet underlättar. Det går extremt mycket upp och ner. Nu på hemvägen från Henke så fick jag tillfälle att sortera lite tankar. Jag hade cykeln med mig men valde att leda den. Man ska inte underskatta en lång promenad. Jag kom fram till att jag har alla verktygen att gå hur långt som helst. Om jag bara kanaliserar mina tankar åt det positiva hållet, så kan jag ta mig ur misären. Jag fick inspiration för första gången på väldigt länge. Jag sitter här nu hög på vårkänslor och adrenalinet jag fick upp under min promenad. Bara jag inte totalkraschar nu efteråt. Jag har upplevt det tidigare när jag blivit väldigt inspirerad och överväldigad att jag bara kraschat. Men det handlar nog om vart man för sina tankar.


Kommentarer:
Postat av: Katta

Hoppas du haft en trevlig kväll!

Postat av: Anders

Jo, tack det har jag faktiskt haft. Dags för sängen nu.

2008-05-10 @ 01:44:42

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits