Dagens tema: "nä,tack jag har inte tid"

Första dagen på nya jobbet. Det gick väl bra, men jag fick inte någon provision idag. Men det är det ingen som räknat med. Dom andra har sagt att det kan ta några dagar till en vecka eller två innan man får in flytet. Jag har inte jobbat som säljare tidigare, men efter ett par timmar så kännde jag att det faktiskt var kul. En utmaning. Jag kände att det flöt på rätt så bra med snacket efter ett par timmar. Det fanns faktiskt ett par som ville skriva avtal, men sen framgick det att dom var studenter utan anställning. Nä, så då gick det inte. Dom flesta man försöker stoppa säger "nej tack jag har inte tid" eller "jag ska med tåget". Men en del var faktiskt genuint intresserade av produkten.

Jjag är absolut inte besviken. Detta var ett spännande jobb, och jag har varit ute i solen precis hela dagen. Dock inte helt utan men. Jag känner att det bränns lite i pannan, och jag är pisstrött i hela kroppen, men det är en såndär skön trötthet, ni vet när man känner att man har förtjänat att få komma hem och vila.

Dagen började dock inte så bra. Jag kännde mig jätteosäker, och rädd. Men det släppte efter lunchen. Men nu är det kvällsvila som gäller, sen sängen ikväll. Då är det bara att ta nya tag i morgon. Jag ska nog ta ett bad snart. Tack o hej...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits