Crash!!!

Denna helgen har varit så fruktansvärt dålig för mig att jag egentligen inte vill skriva om den. Men jag antar att det är lättare för mig att hantera om jag skriver ner det. Jag går och lurar mig själv hela tiden. Jag försöker intala mig själv att jag kommit över Linda, men sen kommer det en jättelik bulldozer med känslor och kör över mig totalt.

Igår smsade jag Linda och berättade lite goda nyheter om min karriär. Jag var skitglad åt det. Ett tag efter kom ett sms från henne, men det var någon annan som hade skrivit. Det var någon som påstod sig vara en av hennes brors kompisar och sa att nu var det kört. Jag tolkade det som att han hade lagt beslag på henne och att jag minsann inte skulle få nån chans att vinna tillbaks henne. Jag blev så jäkla lessen. Smsade en massa tillbaks, och fick tillbaks ännu elakare sms.
Linda säger sig inte vetat att borsans kompisar fått tag i hennes mobil. Hon säger att hon inte var med på det. Jag vet inte längre vad jag ska tro. Jag börjar tappa all livslust nu faktiskt. Även fast jag har rätt mycket medvind just nu så är det detta med känslorna som jag inte riktigt kan hantera. Jag orkar inte riktigt mer nu....

Kommentarer:
Postat av: enkla z

Jobbigt läge Kämpa på

Postat av: Anders

Tack för omtanken. Det känns nu som att jag kan gå vidare, och att jag har lämnat Linda bakom mig. Ska skriva lite mer utförligt om detta senare.

2008-06-04 @ 01:55:11

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits