Blääää!!!

Jag känner mig fruktansvärt lessen, ensam, övergiven och sårad idag. Visst vet jag att jag har sårat Linda tidigare, men jag har också rätt att känna mig sårad!
Hon har åkt till spannien idag, tillsammans med sin bror och hans flickvän. Jag hoppas dom har roligt. Jag hoppas innerligt att hon kan slappna av där och tänka på nåt annat. Jag vet att hon också är lessen över vad som har hänt. Men om hon kan vara glad för en stund i alla fall så blir jag glad.

Jag fick tillfälle att väga mig härom dagen. Jag har gått ner 5-6 kilo på 4 veckor. Jag vet inte om det är bra egentligen. Visst vill jag gå ner i vikt, men kanske under bättre omständigheter.

Nu går jag ut en stund i solen och försöka tänka postitivt. Känns säkert bättre då.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits