Liten uppdatering

Oj, jag har ju inte skrivit här på länge. Ibland är det skönt med en paus. Jag har kommit in på folkhögskolan. Det ska bli skönt att börja om med något helt nytt. Jag kommer fortfarande att kunna ägna mig åt musiken, fast i en lite mer begränsad form. Fast det kan vara skönt att pausa lite från det med. Kanske jag får en chans att samla på mig lite mer inspiration, istället för att lägga all min energi på det.

Idag förberedde jag inför midsommar med att lägga in sill. Jag hittade ingen färsk sillfilé så det fick bli Abba's inläggnings-sill. Men den ska nog funka bra. Där är aningen mer likstelhet i dom fiskarna än i färsk sill, men det är gott med lite tuggmotstånd. Mmmm, vad gott med lite rigor mortis...smaka på den! ;-P

Så, hur mår jag? Jo det ska jag säga. Jag mår bara fint. Det är klart, jag känner mig lite ensam, men jag känner inte längre ett behov av just Linda. Jag tror att jag börjar komma över henne. Såklart har jag fortfarande känslor för henne, men jag vet att jag klarar mig utan henne. Jag vet att det blir bäst så. Jag vet inte om jag nämt det tidigare i bloggen, men i mina långa promenader har jag gått och vägt fördelarna mot nackdelarna, och fördelarna väger faktiskt tyngre.

Nu är klockan mycket, och jag måste sova.

Over and out....

Kommentarer:
Postat av: Greenchili

Härligt att du kom in på folkhögskolan, grattis!



Stor kram / Chilin

Postat av: Anders

Tack! Jag blev skitglad.

2008-06-27 @ 17:48:27

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits