Sommaruppdatering

Märkte att det var ett tag sen jag skrev här (igen). En liten uppdatering kan vara på sin plats. Morsan och hennes man har förhoppningsvis ordnat upp sin lilla fnurra på tråden, och dom ska inte separera, som det ser ut nu i alla fall. Det gör mig glad. Jag är uppvuxen med att dom två är ett par. Han har varit som en andra pappa för mig, så jag vill ju såklart att dom håller ihop.
Det har gått lite upp och ner för mig sen i våras, men nu dom sista 2 månaderna har jag mått bra. Mycket pga min framtidsutsikt. Jag har jobbat med att försöka tänka så positivt som möjligt, och kommit fram till att hur jävligt man än har det så klarar man allt bara man är glad i humöret och lever i nuet. Det är här och nu man lever, inte igår och inte sen. Det är alltid bara nu, så lev nu och ora dig inte för vad som kommer sen, säger jag.

Sen så har jag haft internet-kontakt med en supergó tjej sen ett tag tillbaks. Vi har inte träffats än, men det ska vi göra snart. Jag längtar. Och jag hoppas verkligen på att allt känns lika rätt när vi träffas som det gör när vi pratar med varandra.
Jag har sett henne på bild, och hon är supersöt!

Skolstarten närmar sig. 18e Augusti gäller det. Det är jättespännande. Ska bli intressant och se vad man får för kurskamrater.

Ingen lägenhet i sikte än, men jag ska flytta in hos en kompis. Där är lite större plats än här. Samma hyra. Jag kan förhoppningsvis få plats med alla mina saker där utan att behöva lasta över an massa hos kompisar till höger och vänster.

Nu ska jag sortera min tvätt, och sen lägga mig.

Over and out

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits