Dagens samlade intryck.

Nu har jag kommit hem efter en väldigt omtumlande dag. Efter att alla dagens intryck har jag bestämt mig ännu än gång för att inte knäckas. Jag behöver kanske gråta ut lite till, men jäklar jag  ska inte knäckas.
Det känns som om hela världen vänts upp och ner. Men då får jag vända med den. Föjla med strömmen dit den tar mig. Jag fick ett besked från CSN idag att jag är beviljad studiemedel. Så nu måste jag försöka ladda upp batterierna inför studierna jag ska börja i höst.

Jag har nog kommit på vad jag vill göra på högskola sen frammöver. Jag är väldigt intresserad av grafisk design. Tar man en titt  i mina favoritlänkar så är den mappen störst som heter Grafik & Design. Där finns en massa photoshop-lektioner jag hittat online. Allt från enkla saker till väldigt avancerade saker.

Linda hade ett avskedskalas idag. Visst ska det bli skönt för mig att hon lämnar stan. Jag får på allvar påbörja arbetet med att komma över henne. Jag är en bra bit på vägen redan, och vill bara gå frammåt och inte se bakåt. Jag har tillochmed börjat se mig om efter nytt material, och träffar en online som jag är väldigt fäst vid redan.
Trots detta så var det lite vemodigt hos Linda. Det är en era som är över, och en ny som börjar.

Nu ska jag sova, om jag lyckas somna.

Over and out...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits