Uppackning pågår

Idag är jag "hemma". Jag vägrar att kalla detta för hemma. Måste försöka få ordning på mina saker här idag. Henrik kommer snart förbi och peppar mig lite. Varför ska detta vara så jäkla svårt? Att man bara inte kan gå vidare! Trots att våren kommer så känns det kallt. Allt är kallt, grått och dystert. Bara när jag tänker på våra fina stunder känns det varmt, men samtidigt ledsamt.
Äh, jag orkar inte skriva mer här just nu. Allt bara snurrar. Dyker nog in här senare ikväll och skriver av mig.

Kommentarer:
Postat av: Åsa

Hej Anders!

Bara så att du inte tar det på fel sätt; jag menar inte att det är "skitkul" att Linda gjort slut med dig utan att det är kul att hon ska flytta hit.

// Åsa

2008-04-22 @ 20:40:56
Postat av: Anders

Jag vet, Åsa.

2008-04-22 @ 22:56:08

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits