Tankar, katter och kreativitet.

Idag var det ruggigt svårt att kliva ur sängen. Tankarna flög hit och dit och jag ville bara dra täcket över huvudet. Samtidigt visste jag att jag inte kan hålla mig kvar i ett sådant beteende. Så jag hasade mig ur sängen och klev motvilligt in i duschen. Efter en kopp kaffe var jag dock på banan igen. Jag väcktes tidigt i morse av kattskrällena som tvingade sig in i "mitt" rum. Alla 3 katter, och jag försökte slänga ut dom en och en, men när jag slängt ut en sprang nästa in här. Det var en jäkla cirkus och jag fick en massa rivmärken på armarna.

Jag känner mig ungefär som en hiss. Det går upp och ner. Har jag bara något att göra så är det okej. Men så fort jag slutar upp med det så kommer tankarna på Linda och hur jag har sabbat det. Det bara går runt i huvudet som en jäkla karusell. Jag kan inte bara sluta älska henne. Detta har jag insett kommer ta väldigt lång tid att komma över. Förhoppningsvis kommer det kunna komma några bra låtar utav detta. Jag ska dirigera mina känslor åt det kreativa hållet nu.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits