Svårt, men genomförbart!

Nu har det gått 2 veckor sedan Linda gjorde slut med mig. Hon visar inga som helst tecken på att vilja försöka igen. Jag har gått igenom ett känslomässigt helvete den här tiden, men som jag har sagt innan så var det kanske lika bra att det hände, för bådas del. Jag har funderat en del dom senaste dagarna, och kommit på att världen inte går under. Visst kommer det att vara svårt, men jag får acceptera att det är slut. Det är enda sättet för mig att kunna gå vidare i livet. Det är dags att börja om. Ett helt nytt liv. Ut med all gamal negativitet och in med nya friska tankar.

Ni som läser detta, tro inte på något sätt att jag kommit över Linda. Det kommer jag inte göra på länge. Jag kommer heller inte vara speciellt glad närmsta tiden, och det gör så jäkla ont att vakna på morgonen, speciellt om jag har haft en dröm om henne. Men jag måste se positivt på det. Det bara är så.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits